Ook bij Staad treffen we maatregelen rondom het Coronavirus. We willen jou als klant ten alle tijden voorzien van service en advies. Maar gezien de Corona-omstandigheden en met het oog op de gezondheid van iedereen, zijn we genoodzaakt enkele maatregelen te nemen. Hieronder kun je lezen wat wij eraan doen.
We vertrouwen erop dat jij als onze klant of leverancier onze vestiging alleen bezoekt wanneer dit noodzakelijk is. Hou daarbij alsjeblieft één à twee meter afstand met onze medewerkers en vermijd fysiek contact. Wanneer je ons bezoekt gaan we ervanuit dat je nadenkt bij je eigen gezondheid. Wanneer je, jezelf niet helemaal fit voelt blijf dan verstandig thuis. Wanneer je jouw machine komt langsbrengen voor onderhoud, of een machine terugbrengt vanuit de verhuur, parkeer deze dan buiten op het terrein en we nemen contact met je op wanneer de reparatie klaar is. Tot slot is het natuurlijk het verstandigste om de onderdelen telefonisch of via de mail te bestellen. Wij leveren ze gratis op jouw gewenste locatie binnen Nederland.
Onze monteurs en vertegenwoordigers zullen jouw locatie alleen bezoeken met een afspraak en zullen daarbij de hygiëneprotocollen en afstand regels hanteren. Ze pauzeren in hun service bus of auto en mijden schaftketen en kantines. Wanneer je voor een storing of onderhoudsbeurt belt, zullen we je aan de telefoon wat extra vragen stellen over de situatie. Op die manier inventariseren we het menselijk contact en hoe we daar het best op kunnen schakelen. Samen met jou gaan we er alles aan doen om het contact met mensen te minimaliseren en onze werkzaamheden zo goed mogelijk door te laten lopen.
Daarnaast zou het kunnen dat er, ondanks onze voorraad van onderdelen en machines, leveringsproblemen ontstaan. Dit proberen we natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Maar daarvoor vragen wij je begrip.
We vertrouwen erop dat je onze maatregelen begrijpt en ze ook opvolgt om de gezondheid van jullie en onze medewerkers te waarborgen, zodat we je kunnen blijven voorzien van service, onderdelen en machines.
Heel erg bedankt voor jullie begrip en samenwerking. Heb je ideeën, suggesties of loop je ergens tegenaan? Bel ons dan gerust. We helpen je ook in de huidige omstandigheden graag vooruit!
Neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over!