10 mei 2013 blijft voor ons een belangrijke dag. Dit is de dag waarop wij voor het eerst onze deuren openden in Veghel. In deze jaren is er veel gebeurd, vanaf de eerste dag hebben we met ons team ontzettend hard gewerkt om Staad te brengen waar we nu staan. Het voelt voor ons als ons gezamenlijk bedrijf. Een plek waar we allemaal onze schouders eronder zetten, waar iedereen mag en kan zeggen wat er op zijn tong ligt, waar ideeën in overvloed zijn en waar we het stapje voor stapje samen steeds beter georganiseerd hebben.
Het voelt ontzettend goed om met zoveel energie samen te bouwen aan iets heel moois, waarbij we ernaar streven om alles wat we doen iedere dag een stukje beter te doen. Met de klant als uitgangspunt! Wij pakken als team de uitdagingen aan en zorgen voor een gepaste oplossing. Daar hechten we heel veel waarde aan. Klanten voelen zich daarom ook gehoord en welkom bij ons. Dit creëert plezier, een goede en gezellige sfeer en een fijne samenwerking.
Staad is altijd dichtbij. Door onze mobiele werkplaatsen zijn we bij een storing of onderhoud zo bij jou op locatie. Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om op onze vestiging langs te komen in Veghel.
Samen met het complete team dagelijks klaarstaan voor onze klanten. Storingen oplossen, machines klaarmaken, demonstreren, onderdelen uitzoeken, een goed advies uitbrengen en ga zo maar door. Met hierbij telkens de klant in het middelpunt. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe collega's welke net zo ambitieus zijn als wij.
Volgens ons gaat het er dan ook om hoe je met het team erin staat om een klant vooruit te helpen, een externe klant, maar ook een interne klant, onze eigen collega’s. Als team verwachten we dan ook van elkaar dat iedereen de vragen en uitdagingen van klanten direct oppakt en een juiste oplossing biedt. Hierbij is het nemen van eigen beslissingen en de actie die erop volgt belangrijker dan afwachten. Op deze manier zoekt iedereen dan elke dag proactief naar de meest optimale oplossing.
We hechten er veel waarde aan dat de mensen in ons team het leuk vinden wat ze doen. Als je dit namelijk met plezier doet, ga je de werkzaamheden snel beheersen en word je er ook goed in. Je zit dan ook lekker in je vel en dat straal je ook uit. Dit komt ook ten goede voor de samenwerking en de sfeer.
Terugkijkend is er bij ons maar één woord dat continu hetzelfde blijft en dat is verandering. De omgeving om ons heen verandert in een rap tempo en klanten stellen hogere verwachtingen en eisen. Zelf herkennen we dit ook, als we ergens klant zijn wil je ook echt als klant behandeld worden. Wanneer je iets wilt kopen of als iets kapot is en je zoekt een oplossing hiervoor, dan voelt het geweldig als het bedrijf achter het product dit erkend en oprecht haar best doet om een oplossing te bieden. En als de medewerkers van dat team dan ook nog eens oprecht blij zijn wanneer jij tevreden bent, dan kan het helemaal niet meer stuk. Dan voel je je als klant gewaardeerd en kom je graag terug.
Neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over!